MÓJ CZAS DLA ZIEMI!

Choć w tym roku społeczność szkolna nie świętowała, jak co roku, Dnia Ziemi połączonego z obchodami Dnia Promocji Zdrowia, to jednak uczniowie klasy VI w ramach lekcji wychowania fizycznego, na swój sposób uczcili ten dzień. Jedni sadzili kwiaty i drzewa, inni zbierali śmieci i je segregowali. To właśnie drobne gesty w życiu każdego z nas mogą przyczynić się do poprawy  stanu naszej Ziemi!

Czytaj więcej: MÓJ CZAS DLA ZIEMI!

LISTY DLA ZIEMI 2020

22 kwietnia 2020 roku uczniowie Szkoły Podstawowej w Sielcu uczcili Dzień Ziemi. Co roku, na lekcjach języka polskiego, dzieci pisały listy na specjalnie przygotowanej papeterii, wykonywały wystawę swoich prac, ale co najważniejsze, pochylały się nad zagadnieniem zanieczyszczenia naszej kochanej planety.

W tym roku nie mogło być inaczej…

Czytaj więcej: LISTY DLA ZIEMI 2020

DRODZY RODZICE

Czas izolacji dla każdego z Nas jest wyzwaniem.

Zamknięcie dzieci w czterech ścianach budzi w nich poczucie frustracji , co sprzyja rodzeniu się konfliktów.

Czytaj więcej: DRODZY RODZICE

SUPERBOHATERKA – MARIA!

Uczniowie klasy VI Szkoły Podstawowej w Sielcu zabawili się w małych projektantów. Inspiracją dla nich stała się lekcja języka polskiego poświęcona znamienitym postaciom, czyli Marii Skłodowskiej - Curie i jej mężowi. Szóstoklasiści zapoznali się z opowiadaniem ukazującym trud i zmagania codziennej pracy naukowców. Byli pod wrażeniem…

Czytaj więcej: SUPERBOHATERKA – MARIA!

JAK MOTYWOWAĆ DZIECI / NASTOLATKÓW DO ZDALNEJ NAUKI?

JAK MOTYWOWAĆ DZIECI / NASTOLATKÓW DO ZDALNEJ NAUKI ?

 

 W poszukiwaniu motywacji do nauki

    Za nami kolejny tydzień zdalnego nauczania.  Spróbujmy  spojrzeć na ten czas jako okazję do wzmacniania samodzielności dzieci (młodszych i starszych) i ich motywacji do nauki.

 Czym jest motywacja?

Istnieje bardzo wiele definicji motywacji, najogólniej mówiąc motywacja to stan gotowości do podjęcia określonych działań związanych z zaspokojeniem potrzeb człowieka.

Możemy powiedzieć, że jest to energia, wola do działania, nasz „wewnętrzny silnik” ale i wybór, wyrażający się w stwierdzeniu „Ja chcę”. Co możemy zrobić, żeby dzieciom „chciało się chcieć” uczyć? 

Czytaj więcej: JAK MOTYWOWAĆ DZIECI / NASTOLATKÓW DO ZDALNEJ NAUKI?